Vormselvoorbereiding 2024

We gaan beginnen

Donderdag 18 januari om 18.30 uur in het Jozefcentrum is de eerste bijeenkomst in de voorbereiding naar het H. Vormsel. We werken met het project: “DE HEILIGE GEEST OP JOUW LEVENSWEG”

Je krijgt een eigen werkboek waarin alles staat waarmee we jou willen voorbereiden op het Heilig Vormsel. Belangrijk is dat je gaat ontdekken waarom de Heilige Geest belangrijk is bij het Vormsel en wat de Heilige Geest voor jou kan betekenen. Met behulp van teksten, verhalen, gesprekjes maar ook opdrachtjes, gaan we er samen een goede maar zeker ook een gezellige voorbereiding van maken!

Tot dan,
werkgroep Vormsel

De vormselviering vindt voor alle kinderen uit de parochie plaats op zaterdag 9 maart 2024  om 19.00 uur in de St. Petruskerk in Oisterwijk.
Het H. Vormsel zal worden toegediend door Mgr. R. Mutsaers.