Een superdag, zaterdag 15 april!

De jaarlijkse dag voor alle vormelingen van het bisdom Den Bosch. Tijn, Suze, Inge en Lise (jammer dat niet iedereen mee kon gaan) maakten na de eucharistieviering in de Sint Jan, kennis met vormelingen van de parochie H. Drie-Eenheid uit Nijmegen.  Samen trokken we door de binnenstad van Den Bosch om allerlei opdrachten uit te voeren. Van een toren bouwen van dozen, een menselijke piramide, het langst getrouwde echtpaar opsporen tot het uitbeelden van een Bijbelverhaal.

De winkelende mensen hebben zich samen met ons, goed vermaakt. Tussen de opdrachten door speurden we ook nog naar details van de binnenstad ( een beeld, een huis, een straat). Daarvan moest een foto gemaakt worden zodat de jury zeker wist dat we er ook werkelijk geweest waren. Ook de bekende speurtocht in de Sint Jan en een boekje vol met opdrachten zorgden voor een middag die we ons lang zullen herinneren.

Er ontstonden vriendschappen in de groep.
Twee groepen vormelingen, onbekenden van elkaar, lieten zien hoe makkelijk het is om samen op te trekken.

We zijn trots op jullie!!