Kerk St. Jans Onthoofding

Het kerkhof dat gelegen was rond de kerk werd te klein en daarom is er in 1925 een begraafplaats op loopafstand van de kerk in gebruik genomen, gelegen aan de Bosstraat. Deze begraafplaats ligt naast de voormalige pastorie. Via de grote toegangspoort loopt een pad naar de gedeeltelijk overdekte afscheidsplaats, waar de laatste zegeningen worden verricht en waar genodigden afscheid kunnen nemen van de overledene, zodat de directe familieleden huin dierbare kunnen begeleiden naar de laatste rustplaats. Op de begraafplaats zijn zowel dubbele als enkele graven en ook urnenegraven, tevens zijn er urnennissen in een columbarium.

De begraafplaats wordt onderhouden door een enthousiaste groep van vrijwilligers, die wekelijks (of vaker indien nodig) in de weer is om de begraafplaats goed te verzorgen.

Openingstijden van de begraafplaats

‘s Winters: 9.00 – 17.00 uur
‘s Zomers: 9.00 – 20.00 uur

Voor begravingen/bijzettingen en contact met natuursteenfirma’s:

Beheerder Kees van Dijk
Telefoonnummer: 06-53240129

Voor administratieve en financiële vragen:

Centraal secretariaat
Anita Vissers