Terugkom-avond van de vormelingen Oisterwijk

Op dinsdag 23 februari was er een terugkomavond voor de vormelingen. Ze waren er allemaal en al gauw waren ze volop met elkaar aan het praten en heerste er een gezellige ontspannen sfeer.
Tijdens de voorbereiding merkten we al dat deze jongens en meisjes een bijzonder fijne groep was waarmee we een hele fijne en bijzondere avonden hebben beleefd.
Voor deze terugkomavond  hebben we een speciaal programma gemaakt. Natuurlijk hebben we eerst verteld over de dag van het Vormsel, hoe iedereen dit sacrament ervaren heeft en of het iets veranderd heeft in hun leven.
Daarna heeft de werkgroep een sketch gespeeld en daarin het thema van de 1e les uitgebeeld: God, drie personen in één.
Na een gezellige (en uitgelaten) pauze was er een quiz. Alle vragen, geprojecteerd op een groot scherm, werden beantwoord door het vak te kiezen waarin het juiste antwoord stond.

Tot slot werden de hapjes en de chips gretig naar binnen gewerkt.
Een fijne, bijzondere en zeker ook gezellige avond. Gelukkig niet de laatste bijeenkomst met deze vormelingen! Op 2 april gaan we samen naar Den Bosch om het feest van de Power of Fire mee te vieren.