Terugblik: Nationale Ziekendag 2017

Ook dit jaar hebben we als Sint Jozef parochie, voorheen de Joannesparochie, weer met veel mensen een mooie Ziekendag mogen beleven. Een dag van blijheid, zorg en aandacht voor onze ouderen en zieken. Bijzonder is het om zo op deze manier voor elkaar te kunnen zorgen en een luisterend oor te mogen zijn. Uit de reacties van de bezoekers konden wij opmaken dat zij erg van de dag hadden genoten. Voor ons als organisatie en vrijwilligers een “hart onder de riem” .

Mede door de inzet van de medewerkers van het Rode Kruis, de Molenzangers, de Waterhoef en al de vrijwilligers van de verschillende kerken, kunnen we met een dankbaar gevoel terug kijken op deze mooie dag die we dit jaar voor de 17e keer mochten organiseren.

Organisatie Ziekendag