De Communicanten uit Haaren

Je wordt groter.  Meer en meer mag je meedoen in het leven. Je begint te begrijpen wat belangrijk is om goed samen te leven. Nu maak je kennis met Jezus en zijn vrienden. Je ervaart dat samenleven pas echt mogelijk is als iedereen mee mag doen. Als je dat snapt, mag je meedoen aan de tafel in de kerk; dan ontvang je de eerste communie. En weet dat je altijd welkom bent!

Zondag 14 mei werd de Eerste Heilige Communie gevierd in de H. Lambertuskerk in Haaren.

Tijdens deze viering hebben de 27 communicantjes

Jens vd A, Jarno, Cas, Lieke, Naomi, Vera, Lisa, Luuk v H, Ruud, Thijs, Senn, Romy, Olivia, Tess, Youri, Juul, Dennis, Jayden, Donny, Jens S, Nanouk, Luuk V, Lauren, Sophie, Marijn, Timon, Julian.

dit bijzondere sacrament mogen ontvangen van pastoor Francis De Meyer. Het was een groot feest, waarbij de kinderen er prachtig uitzagen. Daarnaast was de kerk goed gevuld met trotse ouders en familieleden van de jonge communicantjes. Het kinderkoor gaf de viering een vrolijke kleur met feestelijke en leuke liedjes.

Het mooiste moment van de communicanten was dat zij één voor één samen met hun ouders door het gangpad mochten lopen om de hostie in ontvangst te mogen nemen. We zagen spannende maar ook glunderende gezichten.

We bedanken de communiewerkgroep voor hun inzet en goede zorgen tijdens de communieviering en de voorbereidingen hiervan.