Terugblik: Een witte advent-samenkomst en een oproep!

Maandag 11 december was er veel sneeuw. Zou zuster Sterre wel uit Brunssum kunnen komen? Ze wás er mooi op tijd en ook nog Thea en Joost Verstege en Truus Verheijen uit Eindhoven.

Het werd een warme avond, met eerst wat overwegingen over advent, liederen en na de koffie en nóg n plak kruidkoek hoorden we dat zuster Sterre blij was dat ze bij de Blauwe Zusters was gegaan. Ze doen aan contemplatie en apostolaat en zodoende zijn ze o.a. een tehuis begonnen voor gehandicapte kinderen/mensen in Bethlehem. Die zijn verstoten door hun familie en de overheid heeft er ook geen cent voor over. Er zijn nu al 38 bewoners.

Er moet nodig een nieuw huis komen voor de grotere jongens. Thea en Joost noemden de kinderen bij naam, want zij gaan regelmatig een paar weken helpen. Héél bijzonder om te horen! We hopen dat we vanuit onze parochie met een mooi geld bedrag kunnen helpen!

Doet u mee?
Maak een gift over op NL68RABO 0118 1006 96 t.n.v. parochie St. Jozef onder vermelding van “Adventsactie”.

Lees hier meer over de adventsactie voor Bethlehem