Vormselvoorbereiding 2023

De informatieavond is inmiddels geweest.

Wilt u dat uw kind of wil uw kind zelf toch het Vormsel doen dan kunt u zich alsnog aanmelden via email  Ook kunt u hier het aanmeldformulier downloaden.

De parochie St. Jozef start in januari 2023 a.s. met de voorbereiding van het H. Vormsel voor alle kinderen uit Haaren, Moergestel en Oisterwijk.

De Vormselvoorbereiding zal plaats vinden in het St. Jozef Centrum, Kerkstraat 95A te Oisterwijk. De vormselviering vindt voor alle kinderen uit de parochie plaats op Zaterdag 1 april 2023 om 19.00 uur in de St. Petruskerk in Oisterwijk. Het H. Vormsel zal worden toegediend door Mgr. R. Mutsaers.

Kinderen in de leeftijd van 11/12 jaar en dit schooljaar in groep 8 zitten, zijn van harte welkom om deel te nemen. Ook jongeren die al naar het voortgezet onderwijs gaan kunnen meedoen aan het project om hun H. Vormsel te mogen ontvangen.

Alle kinderen die vier jaar geleden hun eerste H. Communie hebben gedaan, ontvangen een persoonlijke uitnodiging.