Schoolspullen voor Uganda

Op initiatief van de MOV-groep (Missie, Ontwikkeling, Vrede) van de Sint Jozef parochie zijn er in de afgelopen weken schoolspullen ingezameld voor de vluchtelingen in het kamp in Uganda.

Vele parochianen hebben pennen, schriften en rekenmateriaal naar onze kerken gebracht.

De opbrengst is vele malen groter, meer dan dat we vooraf hadden durven hopen. Het is de bedoeling dat Sander deze mee zal nemen wanneer de vlucht naar Uganda weer kan plaats hebben. Deze is reeds al 10x verzet. Door de grote opbrengst weten we nu niet hoeveel koffers we extra moeten meenemen om alles in Uganda te krijgen. Maar Sander zal proberen alles meteen de eerste keer mee te nemen. Sander is zeer dankbaar:

“Dank voor dit geweldige initiatief van de MOV-groep, en deze overweldigende reactie van de mensen uit de Sint Jozef parochie, ook de vele kaartjes die we ontvangen hebben. Dit zal voor de kinderen in ons kamp een opsteker zijn. Dank voor uw bijdrage. Wanneer het in ons kamp aan komt hoop ik dat ik u foto’s kan sturen zodat u kunt zien hoe het ontvangen is”

Groetjes Sander

Op de foto's ziet u een klein deel van de verzamelde spullen