Nieuwe bestuursleden stellen zich voor!

Hieronder kunt u kort wat lezen over de nieuwe betuursleden van onze parochie. Wilt u weten wie er nog meer in het bestuur zitten dan kunt u dat hier zien.

Mijn naam is Walter van de Sande, 68 jaar. Ik begeleid, binnen het kerkbestuur, de begraafplaatsen. Ik ben zelfstandig transportondernemer geweest. Mijn vrouw en ik hebben dertien jaar in Suriname gewoond, waar we als vrijwilligers twee kinderhuizen, een internaat en een indianendorp hebben begeleid en ondersteund. Ook heb ik 3 ½ jaar bij het RK Bisdom Paramaribo gewerkt als hoofd van de afdeling Management en Administratie. Ik hoop binnen het bestuur een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de kerkgemeenschap.

Mijn naam is Anton Elkhuizen, 48 jaar en geboren en getogen in Oisterwijk. Ik ben ongetrouwd en heb geen kinderen. Na een lang verblijf in Rotterdam en Den Bosch voor studie en werk ben ik terug op het oude, vertrouwde nest in Brabant. Wat een mooie gemeente hebben we en wat een mooi traditioneel kerkelijk erfgoed!
Inmiddels was ik de laatste 15 jaar actiever geworden met het geloof. Dat kan zo gebeuren, een beetje tegen de stroom in. Meer overvallen dan vooraf precies bedacht. Dat ging de priesters in Oisterwijk ook opvallen. Ongeveer een jaar geleden ben ik  gevraagd toe te treden tot het kerkbestuur. Ik heb daar niet heel lang over na moeten denken. Ergens zie ik ’t als een plicht een stuk mooi geloofsgoed te behouden en ook jongeren de kans te geven kennis te maken hiermee. En ook wellicht ouderen voor een hernieuwde kennismaking! Dit zal hard werken worden, daar ben ik me van bewust. Wij als bestuursleden zijn er om de priesters, diakens en pastoraal medewerkers zo goed mogelijk te ondersteunen bij deze opdracht. Ik ga mijn best doen in de rol van secretaris. Graag hoop ik u eens te ontmoeten bij de koffie na afloop van een Mis of een andere bijeenkomst!.