Terugblik: Een vol Jozefcentrum met soep

Ruim 2 weken geleden was op zondag 23 juni de laatste gezinsviering (voor de grote vakantie), maar voordat die begon, gonsde het Jozefcentrum al van de kinderstemmen. De vormelingen zaten in de kamer tegenover het secretariaat bij elkaar met limo en vlaai. De communicanten deden een circuit van allerlei activiteiten.

Een ouder had 2 pannen soep gemaakt ter verhoging van de gezelligheid. Buiten was het snikheet.

Het thema van de mis was dankbaarheid en God’s aanwezigheid (de Emmaüsgangers) en pastoor Francis wist dit goed over te brengen. Het was prachtig om het kinderkoor samen met familiekoor Blessed met inspiratie te zien en horen zingen. Er is inderdaad veel om dankbaar voor te zijn bij het zien en horen daarvan!

Heel grappig om te zien was, dat na afloop van de mis de soep grote belangstelling had van de ouderen en kinderen!!!

Marijke Blesgraaf