Terugblik: Club 412 in Sirkelslag

Vrijdag 2 februari waren er 16 tieners naar de Rotonde gekomen om het landelijke online-spel Sirkelslag te spelen. We konden dus 2 groepen maken, die met elkaar konden strijden. Landelijk waren er 613 groepen die op hetzelfde tijdstip via de computer meededen en door Klaas van Kruistum aangemoedigd werden.

Het verhaal over onvoorwaardelijke liefde en de heldhaftige Ester was spannend, maar de spellen nog veel meer!

• Vanaf 1.50 m  moesten chips gegooid worden naar een met slagroom besmeurd gezicht (de schoonheidsbehandeling),
  • Met een bezemsteel op je rug door een vuilniszak kruipen (hou jij je rug recht bij tegenslag?),
  • Meelwormen met eetstokjes opeten,
  • Boodschap doorgeven door in vanillevla te schrijven en nog meer.

Dat zijn toch geen alledaagse spellen!

Landelijk heeft Bunschoten gewonnen, maar voor een eerste keer hebben wij het niet gek gedaan.

We hadden een bijzondere avond die begon met het gezamenlijk eten van heel lekkere pizza's!

De zaterdagavonden van Club412 zijn misschien niet altijd zo spectaculair, maar zeker ook niet saai! Wil je graag ook aansluiten bij deze leuke tienerclub, kom dan naar een van onze clubavonden. Datums voor de komende clubavonden zijn: 24 februari, 10 maart en 29 maart.

Lees hier meer over Club412