Verslag laatste bijeenkomst vormelingen - Haaren

Zaterdag 11 juni was de laatste bijeenkomst van de vormelingen uit Haaren. Iedereen kwam rond 16.00 uur naar het parochiehuis om gezamenlijk te genieten van een lekkere maaltijd. Ook het kinderkoortje wat prachtige liedjes zingt, hadden we hiervoor uitgenodigd.  Voor deze overheerlijke maaltijd had pastoor Francis De Meyer Vlaamse frietaardappelen geschild en gesneden. Deze frieten werden gebakken door de pastoor zelf en door de vader van Niek Schellekens. De BBQ waarop de hamburgers gebakken werden, was onder begeleiding van de kundige handen van de vader van Lieke Houdijk.  Voor de gezonde variatie hadden we worteltjes, tomaat en komkommer.
Na 13 kilo friet, 36 hamburgers, 3 komkommers, 3 zakken wortelen, 2 emmertjes tomaatjes en 28 ijsjes had iedereen zijn buik ‘rond’ gegeten en konden we ons voorbereiden op een mooie Dank-je-wel viering samen met de communicanten van dit jaar. Het was een leuke, gezellige geslaagde middag met als afsluiting een mooie viering in een goed gevulde Lambertuskerk. Jong en oud was goed vertegenwoordigd in deze mooie dankbare viering.

Lieve vormelingen, bedankt voor jullie mooie inzet en betrokkenheid. Dat de Heilige Geest jullie mag leiden op jullie verdere pad, bedenk dat je altijd een vriend hebt die met je meegaat op je weg, die je leidt en beschermt in jullie verdere leven.

De vormselwerkgroep