18 mei Kinderclub de Schaapskooi naar de H. Eik

Wo. 18 mei Kinderclub de Schaapskooi
Met de jeugd naar de H. Eik

De meimaand is voor katholieken de Mariamaand. Deze mooie traditie willen wij graag aan onze kinderen meegeven. Daarom gaan we op woensdagmiddag 18 mei van 14.30 tot 16.30 uur met de kinderclub van de parochie naar de H. Eik. Om 14.30 verzamelen we bij het parochiecentrum in Moergestel.
Bij de H. Eik gaan we picknicken en bosspelletjes doen en we zullen  vertellen over de legende die gebeurt is daar in Oirschot in de vijftiende eeuw. Door de gebeurtenissen in die tijd komen er tot op de dag van vandaan jaarlijks zo’n 250.000 mensen naar de kapel van de H. Eik om een kaarsje aan te steken bij Maria.
Alle kinderen vanaf 7 jaar mogen gratis deelnemen. U kunt uw kind tot en met maandag 16 mei opgeven bij dorris.rijnen@jozef-parochie.nl