Vormselvoorbereiding 2016-2017

De parochie St. Jozef start op woensdag 14 december met de voorbereiding van het H. Vormsel voor alle kinderen uit Haaren, Moergestel en Oisterwijk.
De Vormselvoorbereiding zal plaats vinden in het dorp waar u woont. De vormselviering vindt voor alle kinderen uit de parochie voor het eerste jaar centraal plaats: op zaterdag 25 maart 2017 om 19 uur in de St. Petruskerk in Oisterwijk.

Kinderen in de leeftijd van 11/12 jaar en die het komend schooljaar in groep 8 zitten, zijn van harte welkom deel te nemen. Ook jongeren die al naar het voortgezet onderwijs gaan kunnen meedoen aan het project om hun H. Vormsel te kunnen ontvangen.

Dinsdag 1 november  heeft de algemene informatieavond plaatsgevonden.
Was je niet bij deze avond maar wil je wel graag je vormsel doen dan kun je je alsnog opgeven middels het inschrijfformulier
heb je nog vragen dan kun je een mailtje sturen naar vormsel@jozef-parochie.nl of bellen met een van de onderstaande contactpersonen.

Contactpersonen:
voor Oisterwijk:     Nelleke Massuger     tel. 013-5285147