De communicanten uit Moergestel

Je wordt groter.  Meer en meer mag je meedoen in het leven. Je begint te begrijpen wat belangrijk is om goed samen te leven. Nu maak je kennis met Jezus en zijn vrienden. Je ervaart dat samenleven pas echt mogelijk is als iedereen mee mag doen. Als je dat snapt, mag je meedoen aan de tafel in de kerk; dan ontvang je de eerste communie. En weet dat je altijd welkom bent!

Wij deden op zondag 21 mei onze Eerste H. Communie:

Bovenste rij v.l.n.r.: Noud Smeets, Marlijn van Herck, Juul van de Loo, Geeke Claassen, Siem Fonken, Stijn Mallens, Yfke Henst, Nikki Jansen, Meike van Beers, Florine Joosten en Tineke Ketelaars.
Onderste rij v.l.n.r.: Joost Evers, Merijn Francken, Sven Bos, Mats de Laat, Finn Geerts, Jorn Scherders, Yannik Rooijakkers, Sven Sebregts en Guus van Hest.