Wijziging in vieringen en activiteiten per 1 juni 2019

Vanwege het ziekteverlof van pastor Ad Verest zijn er een aantal wijzigingen in de vieringen en activiteiten van onze parochie:

• Alle weekendvieringen blijven behouden. Op een enkele zaterdag of zondag wordt de Eucharistieviering vervangen door een Woord- en Communieviering.

• De doordeweekse vieringen in de Petruskerk zullen dagelijks (maandag t/m zaterdag) plaatsvinden om 9 uur met voorafgaand rozenkransgebed om 8.40 uur. Op vrijdag is er na afloop van de mis aanbidding van het Allerheiligste.

• In de Joanneskerk vervalt de eucharistieviering van dinsdag 11.30 uur

• In de Lambertuskerk komen de doordeweekse vieringen op dinsdag en vrijdag te vervallen. De Eucharistieviering van donderdag wordt verzet van 19 uur naar 9 uur met voorafgaand om 8.30 uur rozenhoedje & aanbidding van het Allerheiligste.

• Het Leerhuis Joannes evangelie komt te vervallen gedurende het ziekteverlof van pastor Ad.

Alle overige activiteiten worden opgevangen door het pastorale team en door  vrijwilligers van de parochie.

-> Klik hier voor het schema van alle reguliere vieringen