Terugblik: Power of Fire vormelingen

‘Onze’ Noor mocht namens alle vormelingen van het bisdom Den Bosch het vuur van de Power of Fire aansteken, samen met hulpbisschop Mutsaarts.
Na de eucharistieviering in de Sint Jan trokken we naar het St. Janscentrum. Samen met andere jongens en meisjes droegen Dewi en Layla het speciale Power of Fire-kruis.

Het weer was fantastisch dus in de pauzes werd volop gebruik gemaakt en genoten van de grote springkussens die in de tuin waren neergezet.
Ruben, Teun en Luke hebben in ieder geval hun klim, klauter en springtalenten volop kunnen gebruiken. Door een verzwikte enkel moest Janneke helaas vanaf een bankje toekijken. De vier workshops: Over de streep, Vraag maar raak, de speurtocht in de Sint Jan en creatief zorgden voor een afwisselend programma.

We zijn trots op onze jongens en meisjes die op een actieve en gezellige manier overal aan mee hebben gedaan! We hebben met z’n allen (vormelingen en begeleiders)  genoten van deze jaarlijks terugkerende dag voor onze vormelingen.

Dank je wel, Dewi, Noor, Layla, Janneke, Teun, Luke en Ruben, dat jullie er waren!